Myskvälle

 

Gick på en super mysig prommis med min klasskompis Hedda som kom hem från Italien igår, hon var inte så intresserad utav att berätta vad hon gjort utan ville bara pumpa ur mig allt som hänt medans hon varit borta, haha. Detta lov har känts så långt, känns som att jag inte varit i skolan på år och dar och jag har umgåtts med så mycket nytt folk och haft jätte mysiga och roliga stunder. Bästa jullovet! ♥

Nu ska jag lägga mig i min säng och se Magic Mike och trycka i mig onyttigheter. Är sjukt trött men måste sitta uppe ikväll för att se till att broder kommer hem i tid för mamma vill sova vilket hon inte gjort då jag varit ute och levt nu på lovet så jag erbjöd mig att sitta uppe, haha får se om jag klarar av att vara vaken.. Pusspuss! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback