Måndag 21 januari 2013

Hej på er coolingar! ;)

Hur är läget? Jag var varit lite dålig på bloggfronten, I know, men jag ska försöka bättra mig nu!
I fredags så var jag i skolan, åkte skridskor med Beccis på gympan. Sen åkte jag in till stan med Johanna för att fixa min klocka och efter det var hon med på min sånglektion och spelade piano för vi har lite planer med en låt! ;) Det kan bli bra! Vi ska öva lite till bara. ;) Efter det tog vi en fika och pratade lite. Sedan styrde jag min kos hem och åt lite + bytte om innan jag gav mig ut i kylan för att möta Micke och åka skridskor! :) Det var mysigt! Efter det hängde vi lite hemma hos mig och pratade.

I lördags vet ni vad jag gjorde, right? Annars får ni bläddra ner lite! ;) Kan även tillägga att jag gick och la mig halv 9! Jag var sååå trött! Somnade vid 10 och sov gott 12 timmar. Extremt underskattat!!!

Igår så pluggade jag först fysik med Alex i tre timmar. Det var svårt hehe... Sedan åkte jag till gymmet och mötte upp Johanna och körde ett hårt pass (har träningsvärk idag så det måste ju vara bra ;))! Det är riktigt skönt att vara tillbaka!

Idag har jag varit i skolan, sen på möte och efter det blev det en fika med Johanna i stan! Nu väntar 3 timmars biologi-plugg. Tagga! ;)


Blandade vinterbilder från fredag till idag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback