Knack knack knack knack knack knack knack knack knack knack Madde, är det någon hemma?

Hej på er!

Idag har det varit en sån dag som kan beskrivas enbart i ord. Inga smilisar platsar och inga "haha". Visst har jag haft kul idag också, men det har blivit bortglömt eftersom att jag har 100 tankar som bankar och vill ha plats i mitt huvud. Vilken ska jag släppa in och bearbeta? Det var en tanke som tog majoriteten av platsen idag. Är det ett missförstånd eller vad håller på att hända? Ni vet en sån där tanke som man verkligen inte har något svar på. Som bara existerar för att irritera. Men som det ändå ligger något bakom. Jag har fastnat i en sådan tanke och den får mig att må dåligt... Jag borde egentligen bara släppa den och köra mitt eget race, men i detta fallet är det svårt, nästintill omöjligt. Det är fel och därför kan jag inte släppa det. Det gnager, som en hungrig bäver (höhö, var tvungen). Jag vet att jag måste göra något. Frågan är bara vad?

Bloggen får vila ikväll. Jag mår sådär och behöver lite egentid. Jag stänger mig ute från den sociala världen för en gång skull och försöker tänka på annat.
Stort tack till Johanna och Rebecca! You guys are true friends!<3

Vi hörs snart igen! Ha det bra så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback