I'm back...

Heeej på er alla mysiga människor! 

Nu är jag äntligen tillbaka. Har ni saknat mig? ;) Jag tog en välförtjänt bloggpaus härifrån ett tag. Det var behövligt! Lovisa och Johanna har varit grymma på att uppdatera. TACK! ♥ Under min lilla bloggpaus tog jag även en tripp till Sydafrika tillsammans med min familj. Helt klart en av de häftigaste resorna i mitt liv. Så mycket olika saker i ett enda land. Jag har skrivit lite om varje dag och så fort jag har lite tid så ska jag sätta ihop bilder + text så att det blir inlägg. :) Men nu är det sleeptime för mig ifall jag ska orka skolan imorgon. (5 timmars sömn på ett plan är ingen hit...) Vi hörs imorgon! 
 
Ledtråd till en av sakerna jag gjorde... ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback