Fredag 11 januari 2013

Godmorgon på er! :)

Idag är det fredag! Sen är det helg och två dagar ledigt. Mindfulness yogan igår med Johanna var extremt nyttig och bra! Man kom verkligen ner i varv och kroppen slappnade av. Birgitta, som ledaren hette, berättade mycket om hur kroppen påverkas av all stress, alla intryck, att man plötsligt kan få ont någonstans (vilket jag brukar få och jag fick plötsligt en förklaring), huvudvärk eller ont i magen och massa annat...

Det är superviktigt att man ger sig själv, sin hjärna och sin kropp tid att varva ner och slappnar av.

Annars kommer hjärnan tillslut säga stopp och det kommer du i så fall få leva med resten av ditt liv!

Idag är det mycket som ska hinnas med. Efter skolan har jag sånglektion, sen är det hoppning och slutligen så ska jag & Beccis på bio ikväll. Det blir en skräckis. Därefter sover vi hos henne. :) M&B-mys!

Nu ska jag strax hoppa av bussen. Hoppas ni får en grym fredag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback