Första gången sen november

Hej på er! :)

Jag började blogga imorse men hade inte riktigt tiden jag önskade. Jag ska berätta om mig gårdag som var så mysig men det får bli sen. :) Idag har jag gått upp i tid, lagat grymmaste frukosten (havregrynsgröt) och varit och gymmat för första gången sedan november(!) tillsammans med Alex. :) Jag fick leka lite tränare hihi! Det var kul! Det var så extremt skönt att vara tillbaka igen, nu blir det hårdträning! ;)

Efter gymmet åkte vi hem till Moa tillsammans med Bror och hade vår "klasskamp" i tv-spelet HALO. Det var självklart killarna mot tjejerna. Jag och Moa var bra, men Bror och Alex var snäppet bättre och tog hem turneringen. Grattis till dem! (Inte jätteoväntat med tanke på att jag spelat Halo en gång i mitt liv! ;)) Men kul var det i alla fall!

Sedan åkte jag och Alex hem. Jag gjorde mig i ordning och nu är jag inne i stan för att äta middag på någon restaurang tillsammans med familjen. :) Sen blir det hem och sova. Jag är riktigt trött idag! Hoppas ni får en mysig kväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback