Bildminnen sommaren 2007

Haha det är ju nästan så att jag inte vågar lägga upp de här bilderna... Men jag kan ju tänka mig att det kan vara kul att se hur jag såg ut när jag var lite mindre. ;) Så vi kör lite bilder från sommaren 2007. (Bildtexter under bilderna)


Här står jag i en grotta. Vi gick upp för ett berg och då kunde man gå in i en grotta och där langade jag värsta posen! ;) (Btw älskar jag min klädstil...)

Jag var på en strutsfarm och fick mata strutsar. Jag minns att de sa att man kunde mata de direkt ur handen med att det kunde göra ont och att man kunde få blåmärken. Jag ville så gärna pröva, men jag vågade verkligen inte haha! ;) Idag hade jag lätt gjort det i alla fall!

Träffade mina favorithundar! ♥ Så mysiga! (Gud vad liten jag ser ut!)

Vi hade massa persikor på vårt persikoträd det året! Tyckte uppenbarligen att det var ganska så ballt eftersom jag tagit typ 20 bilder på det... 
 
Sommar 2007, det är ett tag sen nu faktiskt... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback