Bilder på mina tänder och tandställning, före, undertiden och efter

Jag har helt totalt glömt bort att visa er bilder på mina tänder. Jag har ju som sagt haft tandställning vilket nog de flesta av er vet. Jag dokumenterade ALLT. Alltså har jag bilder från tiden innan, under och efter, när jag var helt klar. (Jag är så glad att jag fotade så mycket! Det är fruktansvärt roligt nu i efterhand!) Enjoy:

Dessa bilder är från 10 november 2011. Dagen innan jag satte in min tandställning på överkäken



Dessa bilder är ifrån den 9 december 2011, som en liten utvärdering mitt i allt. 



Dessa bilder är från 8 februari 2012. Dagen innan jag satte in tandställningen på underkäken





Denna bild är från 9 februari 2012, samma dag som jag satte in tandställningen på underkäken



Detta är bilder från 3 tredje maj 2012. Utvärdering.



Dessa bilder är från 27 juni 2012, dagen innan jag tog ut min underkäke



Dessa bilder är från 20 augusti 2012, dagen innan jag tog ut min överkäke



Detta är bilder från den 21 augusti 2012, dagen då jag tog ut överkäkenVilken känsla! :D


Jag vet inte om ni ser det, men det är verkligen skillnad, framförallt på underkäken. Och till alla er som står i valet eller kvalet om att sätta in en tandställning. DO IT! Ni kommer verkligen inte att ångra er för det är så VÄRT DET!

Lite blandade bilder från innan, undertiden och efter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback