Bambi på hal is?

Hej på er! :)

Hur är läget en lördag som denna? Med mig är det bara bra. :)
Igår kväll var jag på bio tillsammans med Beccis. Vi såg Sinister (skräckfilm). Den var helt okej! Lite halvseg handling men man blev faktiskt lite rädd emellanåt även om den var förutsägbar... ;) Efter bion åkte vi hem till Beccis och somnade på typ 3 röda sekunder. Både jag och Becca var så trötta haha! :P

Idag vaknade vi vid 11-tiden och gick upp och åt frukost. Jag åt pannkakor hihi! Vid 1-tiden körde Becca hem mig tillsammans med hennes pappa (Becca var grym på att köra ;)) och sedan tog jag itu med att skicka iväg lite bilder och just nu sitter jag på bussen mot Östermalms IP för att åka skridskor tillsammans med Ylva. Det ska bli spännande...
Vi hörs sen!

Becca posar som barnen i Sinister... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback