2013 - Nytt år, nya möjligheter

Ja hörrni...

Nu kör vi ett nytt år! 2012 är förbi och vi välkomnar nu 2013. Det känns HELT sjukt! Hur fort har inte 2012 gått? Schvisch sa det. Nu har jag ett helt år framför mig att fylla med vad jag vill. En del saker är redan inplanerade, andra kommer bli spontana och vissa saker kommer jag inte kunna styra över. Men jag ska verkligen göra mitt allra bästa för att göra det till ett år där jag bestämmer en stor del av innehållet och har kul på vägen. Jag vet redan att jag ska se Justin Bieber, att jag fyller 18 och ska festa på klubb whoop whoop, att jag troligtvis ska stå på scen och medverka i mitt livs första konsert (Micke du läste inte det där), att jag ska åka utomlands... Sen får vi se vad som händer på vägen. Det är ju 365 dagar som ska fyllas med olika saker. Spännande med ett nytt år! 
 
Jag vet inte om jag direkt har satt upp några nyårslöften för 2013. Jag brukar alltid göra det, men inte några direkt inför detta år. Vi får se om jag kommer på några... Då hör jag av mig! ;)
 
Har ni några nyårslöften?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback