Tittarstorm

Hej på er flickor och pojkar! ;)

I fredags var jag på teaterföreställningen Tittarstorm. En riktigt riktigt grym föreställning!!!! Föreställningen handlar om tv och allt därtill; tv-produktion, tv-program osv... Föreställningen är uppsatt av ungdomar här på Lidingö och alla är duktiga skådespelare/sångare/dansare/tysta imitatörer av Dead Mouse. ;) Den är extremt rolig och jag skrattade typ ihjäl mig i varje scen.

Så jag föreslår följande:
Det är några föreställningar kvar och om DU befinner dig i närheten eller på Lidingö så tycker jag att du tar dig till Elverket vid någon av tiderna som syns på en av bilderna nedan och ser föreställningen. Den är helt klart värd 40/80 spänn (beroende på hur gammal du är), jag lovar.

Vill ni veta mer eller se fler bilder eller filmklipp kan ni gå in på deras facebooksida www.facebook.com/tittarstorm

"Vi gör en Tittarstorm!"
Det här vill du inte missa! För missar du det, missar du världens bästa teater och det vore ju synd... ;)

(Några bilder är från deras Facebook och några har jag tagit med min mobil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback