Söndag 3 februari 2013

Hej på er!

Idag mår jag faktiskt bättre, men fortfarande inte helt bra. Jag har tagit en dusch och fräschat upp mig lite. Man brukar ju inte direkt bry sig om hur man ser ut när man är sjuk, i alla fall inte jag. Innan duschen skulle jag nog likna mig själv vid förstadiet till en zombie. ;)

Idag borde jag verkligen plugga och jag ska försöka, i alla fall lite, så att jag får något gjort. (Även om orken befinner sig typ i Australien). Det är ganska oklart om jag kommer gå till skolan imorgon. Jag har ett prov så jag kommer i vilket fall som helst att gå på det. Sedan får vi se. Det visar sig imorgon. ;)

Hoppas ni får en härlig dag så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback