Min vecka

Nu ska jag skriva lite om min vecka här.

Tisdag:

I tisdags så gick jag upp halv 6 (det är verkligen inte min grej att gå upp tidigt...) Jag var på skolan 20 i 7 och mötte upp Ylva. Vi tog sedan plats i bussen och vi 7-tiden rullade vi iväg mot Romme. Väl framme satte vi på oss skidkläder och skidor och sen drog vi ut i backen. Vi åt lunch på en mysig restaurang och maten var så god! Resten av tiden spenderades i backen. Vädret var sådär, men backarna var mer än okej tyckte jag. :) Vid 4-tiden åkte vi tillbaka hem. Underbart med en skiddag! :D Det var ju även fettisdagen så jag avslutade dagen med en semla! ;)

Onsdag:

Skola... Jag hade ridning på eftermiddagen. Jag red Comtessa och det gick helt okej. ;) Mitt kroppssmycke kom!

Torsdag:

Alla hjärtans dag! Jag fick en parfym och en hårgrej + godis av mina föräldrar hihi! :) Jag kommer ihåg att jag åt middag hemma hos Johanna och vi övade på låten vi håller på med. När jag kom hem åt jag kladdkaka med hallon. Mums! Jag fick även ett brev av mina bästisar från mina gamla hoods! Åh vad glad jag blev! (Det är verkligen kul att få brev!)

Fredag:

Skola. På kvällen var jag som sagt på
Tittarstorm som jag nämnde i inlägget innan. Så jävla bra!!!
På kvällen tog jag en spontantripp hem till Micke. Hann bara vara där en kortis men det var mysigt! :)

Lördag:

Igår var jag och shoppade lite som sagt. På kvällen hade jag dödlig huvudvärk, men vi hade middag här och det bar mysigt. :)

Söndag:

Idag har jag handlat lite till, pluggat massor och ridit lite. Tell you about that later!

Blandade bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback