Jag har tråkigt...

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Nej

Varit kär: Ja

Förlorat någon speciell person: ja..

Varit deprimerad: Ja livet har sina up and downs

Varit så trött att du somnat sittandes: Aldrig faktiskt haha

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Näää

Brutit ett ben? Nej, fått en spricka i armbågen dock

Gjort nåt du ångrar? Man ska försöka att inte ångra saker, men ja det är klart

Hoppat Bungee Jump? JA det har jag hihi! (Äntligen kan jag svara ja på den frågan ;))

Ljugit för någon du tycker om? Jao. I have...

Ätit en hel tårta? Inte än... :P

Gjort bort dig offentligt? För ofta.. ;)

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja

Fått ditt hjärta krossat: Nej

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 kanske..

Har du några husdjur?: Min syrra har 2 marvsin

Vill du ändra ditt namn: Nej tycker det är rätt okej

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var på mitt land, öppnade paket, åt tårta och åt på resturang, OCH åkte båt 

Vilken tid vaknade du idag: 10.22

Vad gjorde du igår runt midnatt: Soooov

Någonting som du längtar till: Mina JC spikes ! ;)

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Vet inte riktigt...

Vad lyssnar du på just nu: När min dator surrar

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Yes

 

OM DIG:

Vad är ditt förnamn: Madeleine

Stjärntecken: Kräfta

Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: Tre olika

Gymnasie: Natur/natur Hersby

Högskola: - (förhoppningsvis KTH)

Hårfärg: blond

Långt eller kort hår: Mellan

Längd: 169,4 cm

Piercings: Öronen

Tattoos: Ingen

Höger eller vänster: högerhänt

Operation: Ingen än

Sporten du spelar: Ridning(?) ahha

 

JUST NU:

Äter du: Jordgubbar

Dricker du: Saft

Är du på väg att: Lägga mig i sängen

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja det vill jag

Vill du gifta dig: Absolut, med rätt person

Karriär i åtanke: Projektledare

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Alltid

Mirakel: Jaaa, lite

Kärlek vid första ögonkastet: Inte längre

Himlen: Jadå

Änglar: Jaa, jag vill bli en ängel (a) ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback