FSoG

Hej boys and girls! 
 
Nu är jag klar med det jag ska göra idag. Skönt! Har även städat upp i mitt rum efter mina sjuklings dagar. Jag har bokstavligt talat bara lagt ifrån mig allt där det passat (= kaos). Men det är skönt att inte alltid behöva vara så himla noggrann, right? ;)
 
Nu ska jag äta nån frukt eller nåt, typ melon kanske? Och dricka ett glas saft innan jag borstar tänderna, fyller näsan med nässpray och läser lite i FSoG. Sedan ska jag försöka somna. Igår somnade jag halv 1... Jag kunde inte sova. Låg och vred mig i nästan 2 timmar. Hoppas på en bättring till idag. 
Åh vilket värdelöst blogginlägg... 
 
Men sov så gott!
 

Kommentarer
Postat av: A

Hur ser ditt dröm förhållande ut?

2013-02-06 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback