Fredag 8 februari 2013 - direkt från sängen

Go'kväll!

Hur är det med er? Med mig är det helt okej. Jag mår fortfarande inte så bra, men jag har varit i stallet och ridit dubbelpass (hoppade in för en annan tjej i gruppen innan mig) så fick jobba ordentligt och det var kul. (Kanske inte tiptop för min förkylning, men men... ;))

Nu ligger jag på rygg i min säng och ska strax gå och duscha. Även om jag inte mår bra fysiskt så mår jag bättre psykiskt än vad jag gjort på länge. Stallet är verkligen bästa platsen att vara på när man vill slippa tänka så mycket. Hästarnas tuggande på höet, ljudet när deras käkar maler. Åh det är så mysigt!

Nog om stallet hehe... Duschen next och sen ska jag SOVA för jag är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback