.

Ibland funderar jag på det här med att blogga...
Jag tycker det är väldigt roligt, tro inget annat. Men ibland kan jag tycka att det känns... Töntigt typ...
Jag sitter här och skriver om mitt eget liv, vad jag gör på dagarna och vad jag upplever. helt öppet inför er. Förmodligen inför folk jag inte har en aning vilka det är, och de får "lära känna mig" utan att behöva ställa en fråga.  För vems skull? Min? Eran? Vår? Ibland undrar jag... Och på grund av att det är internet och att allt kan sparas så vill jag inte skriva ut allt hela tiden heller. Vissa saker har ni inte att göra med. Vilket jag vet att ni vet, men ibland känns det inte så. 
 
En del dagar är bloggen det bästa jag vet, och andra vill jag bara stänga ner den. Svår balans det där...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback