En tisdag i februari

Heeej på er! 
 
Idag är det tisdag om jag inte minns helt fel... ;) Igår var det alltså måndag och måndagar innebär ju alltid en start på en ny vecka. Bra där Madde!

I vilket fall... Igår så tog jag lite sovmorgon och gjorde mig en ordentlig och nyttig frukost och sedan var jag i skolan och gjorde ett muntligt prov vid 2 tiden. Efter det åkte jag hem och vilade eftersom att jag fortfarande hade feber(?). Idag körde jag på samma sak, mådde dock lite bättre så gjorde provet jag hade (som för övrigt gick så dåligt), var med på fysiken och åt sedan lunch innan jag begav mig hemåt och spenderade 3 timmar i sängen tillsammans med min engelska bok (Fifty Shades of Him). Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den än måste jag säga...
 
Nu tänkte jag försöka ta tag i att städa mitt rum och eventuellt plugga lite fysik/matte/biologi. Det känns faktiskt som att jag skulle klara av det för första gången på 5 dagar. 
 
 

Min smoothie (på sniskan) som var en del av min frukost igår! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh kan du inte skicka recept på smoothien?:D

2013-02-06 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback