Just nu


Hej guys! ♥

Hur är läget med er? Med mig är det helt okej. Känner mig rätt kraftlös, men det är bara 2,5 vecka kvar nu och sen är det jullov. Gud vad jag längtar. Saker börjar bockas av i varje ämne nu. Det enda (haha) jag har kvar är ett kursprov i fysik, inlämning av gymnasiearbete, matteprov, körkortsprov + uppkörning, en engelska redovisning, en psykologianalys och ja jag tror det är pretty much it på dessa två veckor. Sen utöver det är det ett luciatåg och en sångavslutning och några ridlektioner och lite jobb också. Men på något knasigt sätt ska jag lyckas ta mig igenom det här också. Wehoo! Snacka om att jag kommer förtjäna det här jullovet. 

Nu ska jag äta farlig korv med makaroner. ;) 

Två bilder från igår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback