Första december 2013


Snacka om sämst på att blogga... 
Jag vet inte vad jag har gjort. Eller jo det är klart jag vet vad jag har gjort, men jag fattar inte var all tid har tagit vägen. Den här veckan har gått jättefort. 

Det har ju precis som vanligt varit skola och kill me vad mycket vi har fram till jul. Det är verkligen ett skämt!! Man blir nästan förbannad. Jag är redan nu väldigt stressad (även om jag för tillfället ligger i sängen och läser en bok. Dock är det min engelska bok som ska vara utläst till på tisdag). 

I torsdags så spenderade jag min kväll först på hästryggen och sedan på soffan bredvid mitt hjärta. Skönt med lite kvalitetstid. ♥ Tyvärr kommer det inte bli så mycket mer sånt förrän vid jul. 
I fredags åkte vi till Saco-mässan och pratade med massa universitet. Herregud hörrni! Jag vet verkligen inte vad jag ska välja eller hur jag ska välja. Det är ändå ett hyfsat stort beslut. Men det får jag tänka på senare.

Igår jobbade jag hela dagen. Idag ska jag plugga, övningsköra och ikväll ska jag till Globen och kika på Stockholm International Horseshow. Det ska bli mysigt. Dessutom är det första december OCH första advent idag. Mysigt! Snart är det jul! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback