Torsdag

Godkväll på er därute! ♥

Har ni haft en bra dag? Min dag har inte varit speciellt bra. Jag har fått gå hem från skolan och ställa in både körlektion och två rispass på grund av smärta. Som tur var kom min pojkvän en stund och hängde med mig och då kändes det mycket bättre. ♥ Imorgon är det förhoppningsvis bra igen! :)

Igår var det onsdag, undra vad jag gjorde då...? :P Först var det skola och sen var jag ute och red Rapa en stund. Det var riktigt bra väder igår så det var superhärligt att få komma ut på en uteritt. På kvällen hängde jag hos Micke en stund. Nu tänkte jag sova och vakna upp till en fredag. ;) Vi hörs imorgon! ♥

Igår bodde det någon i min sko... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback