Tisdag

Godmorgon tisdag! :D ♥

Jag sitter i köket och äter en lugn och skön frukost. Ingen annan är hemma så jag har hela huset för mig själv. :) Idag är det tisdag och den andra dagen i denna vecka. Mina planer idag är skola från 10.25-16.50 (hur segt?) och sen har jag körlektion. Det börjar sakta men säkert närma sig uppkörning nu och jag borde verkligen börja plugga teorin så att jag klarar provet på första försöket. ;) Jag ska börja göra mig i ordning nu och bege mig mot skolan.

Det verkade finnas lite intresse för att se presenterna så jag ska försöka fixa det så snabbt som möjligt. :) Nu ska jag dricka upp min goda smoothie. Ha en bra tisdag! ♥



Kommentarer
Postat av: Linda ♥

Ser riktigt mumsigt ut :)

Svar: Det var den! :)
Madeleine Jacobsson

2013-08-27 @ 16:34:17
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback