Sur

Hej på er! ♥

Jag är på sjukt dåligt humör... (Jag vet typ inte riktigt varför). Jobbet idag gick bra, dock var det riktigt fysiskt jobbigt. Det är i princip som att köra ett fyspass från 7 till 16. Jag har skavsår både på fötter och händer. Jag är totalt utmattad i mina ben. (Jag haltar i princip när jag går haha...) Några gånger av det här + lite konditions träning och gym så kommer jag vara i toppform snart igen, skämtåsido, men det är riktigt jobbigt. (Och den personen som kommer med kommentaren "Vadå hur kan det vara jobbigt att jobba i stallet?" kan gladeligen få följa med mig om två veckor och jobba!

Jaaa... Imorgon börjar skolan och jag känner inte för att gå dit. Jag är trött, sliten och irriterad. Vilken extremt positiv energi jag sprider just nu! :D

En rolig bild på mig och Cristian kan jag bjuda på i alla fall! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback