Sommarlov

Tiden tickar ner nu mot sista sommarlovsdagen. Hur hemskt är inte det? Jag är i alla fall inte taggad på vardag och rutiner, även om jag vet att jag säkerligen kommer bli det när jag väl är där. Mitt livs sista riktiga sommarlov. Den meningen känns fruktansvärd att skriva. Det blir spännande att se var jag hamnar någonstans efter gymnasiet. Förhoppningsvis på utbildningen jag mer än gärna vill in på. Framtiden utvisar det.

Dagen idag har tillbringats med Robin och Micke. Vi tog ett dopp i poolen mitt emellan alla regnskurar och sedan åt vi B&J, skrattade som galningar åt tråkiga Vine's och Robin och Micke läste igenom några av mina Solo tidningar. Uppenbarligen är de väldigt roliga på något vis... ;) Nu ska jag och Micke snart gå och lägga oss tror jag. Imorgon blir det att åka in till stan. Dels för shopping och dels för tandläkarbesök. (Suck på min visdomstand...) Vi hörs då! Sov så gott! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback