Presenter

Jag tänkte fråga om det är någon som är intresserad av vad jag har fått i födelsedagspresent, både från min födelsedag och från 18 års festen. Isåfall kan jag fota det och lägga upp det om ni vill?
Jag vet att det kan vara dumt att visa alla saker man fått i present osv eftersom att alla inte har det lika bra som mig. För ja jag har det faktiskt bra och jag är verkligen evigt evigt tacksam för det. ♥ Ni anar inte! Jag uppskattar allt så mycket och alla pakten gjorde mig verkligen enormt glad! :D 
Så finns det intresse för att se dem lägger jag upp dem, annars skippar vi det. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Gärna! Skulle vara kul att se :)

2013-08-26 @ 19:49:46
Postat av: Anonym

Visa :)

2013-08-27 @ 09:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback