Minnen

Som vanligt när jag är irriterad/sur på någon så brukar jag alltid titta igenom massa gamla bilder
Jag gillar att titta på gamla bilder. De får mig att minnas roliga saker och det brukar oftast på mig på lite bättre humör. Jag hittade några godbitar...
 
Dessa bilder från när jag och Lovisa fick för oss att ha en lite annorlunda fotografering. Konstigt men coolt! Jag diggar mitt smink! ;)
 
 
Dessa bilder på mig och Becca är så himla mysiga. De är från första terminen i ettan. Jag gillar dem
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

asså det sjukaste är ju att bilderna är tagna några dagar innan eller efter nyår och det är i n g e n snö alls :O

Svar: Ja det är helt sjukt! :O
Madeleine Jacobsson

2013-08-24 @ 13:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback