Min 18 års fest

 
Här ovan ser ni bilder från min 18 års fest i fredags. ♥ 
Det var en helt fantastisk kväll med 45 människor jag tycker så mycket om, både barn, ungdomar och vuxna. Festen inleddes vid halv 7 tiden med drink och mingel. Jag hade dessutom ordnat en liten frågesport med 18 frågor om mig själv om mitt liv 0-18 år, så alla fick något att bita i. ;) 
 
Efter det var det middagsdags med kräftor, västerbottenpaj, bröd och dricka. Under middagen sjöngs det snapsvisor, pratades lite för mycket och skrattades en hel del. Mina föräldrar höll ett tal, vinnaren i hattävlingen presenterades (det var nämligen hattema) och jag fick göra en grej som var riktigt oväntad. Mitt under middagen fick jag gå fram och ställa mig på en stol. Mamma sa; "På min 40-års fest så sjöng Madde "Jag vill vara din Margareta" ståendes på en stol inför alla. Nu ska hon få göra en favorit i repris". Så jag fick en stol, ett papper och en mikrofon och då fattade jag och så skrek jag rakt ut; "SKA JAG SJUNGA?!" Vad tror ni svaret blev...?
Så jag fick ställa mig på stolen och sjunga haha!
 
Innan efterrätten bjöds det på en eldshow utanför som var så häftig!!! Det var en kille och en tjej som höll på med eldstavar, pinnar, klot osv... Ballt var det! Sen blev det dans långt in på natten. Det var en helgrym kväll och jag fick så himla fina paket + att alla skrev i en bok till mig och jag blev så otroligt glad av att läsa alla fina ord. 
 
Tusen tack till alla er som kom och gjorde min 18 års fest till en oförglömlig kväll! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint!! är det hemma hos dig eller i en lokal?
tack flr svaris

2013-08-26 @ 21:17:38
Postat av: Matilda Carlsson

Åh, hoppas du hade en fina födelsedagsfest :3
Grattis i efterskott ♥

Svar: Det hade jag verkligen! Tack så mycket! :D ♥
Madeleine Jacobsson

2013-08-27 @ 16:21:23
URL: http://matildacarlssonss.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh vad fin du är! Älskar dina skor! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Madeleine Jacobsson

2013-08-27 @ 16:22:16
URL: http://autumnborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så kul!

Svar: Ja! :)
Madeleine Jacobsson

2013-08-27 @ 16:26:58
Postat av: Anonym

Va med i våran tävling som finns på bloggen

2013-08-27 @ 16:29:01
Postat av: Johana Duggin

Gratttiiiis :)

Svar: Tack! :)
Madeleine Jacobsson

2013-08-27 @ 16:29:54
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Linda ♥

Oj vilken Stor fest! Är det bara med vänner då elr familjen?

Svar: Ja den var ganska stor! Ja precis, både vänner och familj! :)
Madeleine Jacobsson

2013-08-27 @ 16:33:44
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback