Måndag

Hej på er! 
 
Snart har ännu en dag gått i mitt extremt intressanta liv... ;) (Jag menar ni måste ju digga det eftersom ni klickar er in här varje dag haha). Idag har dagen innehållit en körlektion som gick över förväntan. Det börjar så smått närma sig inbokning av teoriprov och uppkörning, men det är klart, det är en del kvar först. Dessutom måste jag se till att plugga ordentligt med teori nu framöver innan skolan drar igång på riktigt. Jag har läst boken en gång och dessutom har jag en sån där app i mobilen där man kan göra teoriprov. Jag tror den heter typ "Teoriprovet" eller nåt. Den kostar dock 99:- (dock fick jag den gratis) men den är bra. :)
 
Efter körlektionen kom min favvis hit. Vi lagade lunch (närmare bestämt köttbullar och pasta) och sedan gick vi ner och badade i havet. Det var faktiskt rätt varmt, även om Micke bara klagade på att det var kallt... (Badkruka *host host*) ;) Nu sitter jag här och ska snart äta lite middag tänkte jag. Borde även städa mitt rum ordentligt medan tiden finns... Men det är så himla tråkigt att städa... Vad gör ni en måndag som denna?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback