Måndag = skolstart

Hellu på er!

Nu är det måndag, skolan börjar idag och sommarlovet är slut. Även sommaren håller på att ta slut. Jag känner mig likgiltig med fruktansvärd ångest. Min favoritårstid håller på att ta slut. Jag har haft mitt livs sista riktiga sommarlov. Nästa sommar vet jag inte vad jag ska hitta på eller vad som kommer hända... Det känns faktiskt lite läskigt. Mer om detta kommer ni garanterat se i framtiden.

Men nu ska vi leva här och nu! Det är fortfarande augusti, jag har sommarlov i en timme och 20 minuter till och det är helt okej väder ute. ;) Idag blir det då först skola i nån timme kanske (har ingen aning). Vid halv fyra har jag körlektion och sen måste jag handla en sak. Det är nämligen så att det händer en väldigt rolig sak på fredag... ;) Jag kommer berätta mer om den då och till helgen, men tills dess får den vara hemlig. Ha en bra måndag oavsett om ni har sommarlov eller börjar skolan idag (eller redan har börjat)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback