Helgen

Hej på er! :D ♥

Denna helg har verkligen varit helt fantastisk och jag har njutit varenda sekund (utom när jag spelade golf och det gick skit första nio hålen ;))! Det har känts som att jag fortfarande har haft sommarlov eftersom jag inte behövt börja plugga än och det har varit så skönt!

Igår vaknade jag bredvid min absoluta favorit. Det finns inte mycket som kan mäta sig med det. ♥ Vi åt en snabb frukost och sen var vi i festlokalen en snabbis för att städa det sista. Vid 12 tiden skiljdes vi åt och jag åkte med delar av släkt och familj för att spela en golftävling som vi har startat. ;) Det gick så dåligt i början och jag var nära att ge upp. Jag var så förbannad att jag började gråta haha! Men de sista nio hålen spelade jag riktigt bra och jag kom faktiskt (hör och häpna) trea i vår tävling. :) Mot kvällningen grillade vi och åt middag hela gänget inklusive Micke som joinade. :) Mitt i natten blev det klädbad i poolen. ;) Sen fick jag somna och vakna upp bredvid min favvis igen. ♥

Idag har vi varit ute med båten och åkt runt lite. Vi besökte bland annat Vaxholm för lite lunch och sen har vi badat och bara tagit det lugnt. Vädret har ju varit topp topp idag. Visst är det himla härligt med sommardagar ändå...? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback