France

Hej på er allihopa! ♥

Jag hade hoppats att jag skulle hinna blogga innan jag åkte i väg igen men så blev det dessvärre inte. Jag la tiden på att packa om, umgås med Micke när jag var hemma i en dag och njuta av det fina vädret som besökte Sverige i fredags. Är det fortfarande lika bra?

Just för tillfället befinner jag mig faktiskt i Frankrike. Det är riktigt varmt och härligt här! Vädret hittills har varit tipp-topp och vi har besökt bland annat St Tropez aka Troppan. Vilken stad alltså... Jag ska försöka blogga lite dessa dagar om jag kan och har ett bra internet. Annars bloggar jag om ALLT när jag kommer hem igen. Herregud vilken sommar jag har haft! Det får ni inte missa... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback