Fix

Hej på er! :)
 
Nu är jag äntligen helt helt hemma. Gårdagskvällen var trevlig. Det var mysigt folk, bra stämming och ja, bra helt enkelt. Jag somnade sött i Mickes armar vid två tiden då jag bokstavligt talat knappt kunde hålla ögonen öppna och sen vaknade jag något mer utvilad vid 10-tiden. 
 
Efter det blev det frukost för min del med Johanna på ett mysigt fik. Vi snackade igenom sommaren, livet och det som väntar i höst, för tro det eller ej så är det rätt mycket... Nu sitter jag här vid min dator och laddar över bilderna från Frankrike. Jag ska även gå igenom alla sommarens bilder och förberda inlägg åt er. :) Det kommer bli en del vill jag lova. Men efter den kassa uppdateringen jag haft hela sommaren är det det minsta jag kan göra. :) Jag är även sugen på att ändra min design igen, men jag vill inte göra något förrän jag känner att jag har en färdig idé i huvudet och det lär ta ett tag... Men vi ser vad som händer.
 
Hur är det med er? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback