En onsdag mitt i veckan

Godmorgon kompisar! ♥

Jag hade så himla svårt att somna igår. Jag låg bara och vred och vände mig och kroppen sa "Nej jag tänker inte sova!" och det får jag såklart sota för idag. Tröttheten blir ett litet åskmoln på min himmel. ;) Idag är det onsdag vilket för min del innebär skola från 8.00-16.20. (Lång dag huh?) Efter skolan ska jag till stallet och rida Rapa. (Kommer ni ihåg henne? ;)) Det ska bli så mysigt! :D Det blir mycket häst den här veckan. Imorgon ska jag rida två pass och sen ett på fredag + att jag ska jobba på söndag. ;) Nu tänkte jag äta upp min frukost och sen kanske titta mig i spegeln om jag vågar (hehe)... ;) Vi hörs senare idag! :) ♥

Inte mycket som slår detta;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback