Det är inte riktigt min dag idag...

Som rubriken lyder har denna dag inte riktigt gått min väg. Precis innan lunch försvann alla krafter jag hade i kroppen och jag orkade knappt röra mig. Till lunch var det pastasallad med tonfisk och jag gillar inte tonfisk tyvärr så det blev lunch på en restaurang med Micke vilket dock var rätt mysigt. ;) Sedan höll jag på att komma försent till nästa lektionen som var fysik och jag förstod inte vad vi gjorde på den lektionen idag... :( Slutligen skulle jag ha sånglektion efter skolan med den var tydligen inställd och jag hade inte fått någon information om det så jag satt där och väntade. Som ni hör har turen inte varit på min sida idag, men ibland blir det så... ;)

Jag unnade mig en efterrätt vid lunchen, mums!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback