Bio

Hej på er! ♥

Jag vet inte riktigt var den här dagen tog vägen. Jag har dock bara varit vaken i ca 7 timmar så det kanske inte är så konstigt egentligen... Det har dock varit produktiva fyra timmar. Jag inledde dagen med att hänga hemma hos Becca i några timmar. Vi pratade om livet och lagade exakt 12 pannkakor. Dock klarade vi inte att äta upp alla vilket kanske egentligen var ganska tur det... Vid fyra åkte jag till stallet och hade hopplektion i en ny grupp. :) Det var rent ut sagt skitjobbigt! Det var så varmt i ridhuset och jag red en häst som inte gav något gratis. Men även det är lärorikt!

Nu sitter jag på bussen in till stan. Det blir bio igen med favvis. ♥ Vi ska se "World War Z". Hoppas den är bra! :) Vi hörs senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback