B <3

Hej på er fina människor! ♥

Hur är det? Jag sitter i en soffa och funderar över livet. Tankarna som rör sig i mitt huvud just nu är följande;

- Idag har Micke och jag varit tillsammans i fem månader. ♥
- Jag har sett späckhuggare på riktigt för första gången i mitt liv idag.
- Jag har en rosa tröja på mig för tillfället (väldigt fin faktiskt)
- Jag saknar min bästis ♥ Tänk att den bruden ska åka och plugga i England ett år och lämna mig här i Sverige... Jag vet inte hur jag ska stå ut.
- Inte för att vara sån, men snart är det bara en vecka kvar av sommarlovet... (Ångest, panik och allt sånt...) Dock ska jag göra massa roliga saker under den veckan, men ändå...
- Euphoria är verkligen en utspelad låt...
- Jag undrar varför man inte använder iMessage om man har en iPhone...? :P
- Korall är ett fint namn! :)

Jaaa... Då vet ni vad som snurrar i mitt huvud just nu! ;) Bjuder på en vacker bild på mig och Beccis ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback