Torsdag 4 april 2013

Godmorgon babes!

Hur är läget? Med mig är det bra! :) Jag är lite trött då jag inte kunde somna igår... Sen har jag lite ångest över allt plugg jag har och jag har knappt börjat med. Jag har väldigt mycket i skolan efter lovet och det suger verkligen. Varför lägger alla lärare alltid allt efter loven? Jag trodde liksom att lov skulle vara just lov... Eller?

Idag blir det i alla fall plugg med Alex ett tag vilket känns skönt. :) Det är bra att börja någonstans. ;) Innan dess blir det dock en körlektion och sen efter pluggandet ska jag rida och idag ska jag vara i tid. Uppropet är 10 över 5 (nu har jag det nedskrivet, bra Madde! ;))

Vi hörs senare! Ha en bra dag! :)

En fin bild på mig och Carro när vi flög hem från Spanien. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback