Tomt det blev nu

Hej på er.
Bara för att jag inte skrivit här på så länge tänkte jag skriva lite. Det blir intressant!

Just nu har vi påsklov och jag är på västkusten med mina föräldrar och min lillasyster. Det har varit sjukligt varmt de senaste dagarna, runt +6 C. Jag har fått fräknar och det får jag varje år då våren kommit. Det är som mitt egna vårtecken... :)

Sen hände det en tråkig sak idag (eller igår blir det ju), nämligen att min medryttarhäst flyttade till Vallentuna. Det gjorde han eftersom stallet han stod i på Lidingö successivt vill ta in lite islandshästar, alltså fick han flytta. Men så är det ibland.

Men det är trist eftersom han har varit en så stor del i mitt liv det här året. När man haft så mycket i skolan att man bara vill gräva ner sig har det underlättat att vara med honom. Helt klart ett intresse som dragit ner mig på jorden och fått mig att släppa allt när jag behövt det. Samtidigt blev det väldigt intensivt när jag hade honom många dagar, men det varierade mycket. Något jag också tycker varit bra med att vara medryttare är att man verkligen förstår innebörden av att ha en häst och det är väldigt nyttigt.

Jag får helt enkelt hitta något att ägna två eftermiddagar/kvällar i veckan åt, vem vet jag kanske är Sveriges nästa boxare..? ;) Mindre troligt haha..

Ha det bra! :)
/Johanna

Nu får ni en bild på honom bara för det... Min första absolut riktiga favorit i hästväg som jag dessutom verkligen lärde känna på hästryggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback