Tisdag 3 april 2013

Hej på er! :)

Jag är inte så bra på att uppdatera hehe... Igår hängde jag lite med Micke. Vi bakade bland annat kanelbullar tillsammans med min lillasyster. :) På kvällen så lagade jag middag och sen körde jag lite bil. Herregud vad kul det var! :D (Idag ska jag ha min första körlektion så mamma tyckte bara att jag skulle sitta bakom ratten innan).

Idag var jag uppe klockan nio och gjorde lite frukost. Jag prövade att göra en bananpannkaka och det var faktiskt över förväntan. Nu sitter jag på bussen på väg till körskolan för min första körlektion. Det ska bli spännande. Jag är inte nervös för en gång skull. Efter det hoppar jag in på gymmet som ligger precis bredvid och kör ett pass. Sen måste jag till centrum och fixa en grej innan jag ska hem, äta och åka vidare mot stallet. Det blev fullt upp idag. ;)

Men det känns som att det är en bra dag och jag är glad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback