Tisdag 23 april 2013

Godmorgon! (Eller god lunch kanske?)

Idag är det tisdag. (Är det bara jag som tycker att det är helt galet hur fort tiden går?) Jag vaknade vid 10 ungefär och tog en lång frukost. Det var riktigt mysigt. Sedan ringde jag körskolan och bokade in lite teori + riskettan. Jag är på gång med körkortet på riktigt nu! ;) Resten av april, hela maj och början av juni är totalt fullsmockade (haha är det ett ord?) med massa massa saker. Jag ska lägga upp det nån gång. Just nu har jag precis avslutat ett telefonsamtal med Beccis. Vi babblade på om allt som vanligt. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Bloggkampen innan jag sätter igång med plugget. Hoppas att ni får en härlig tisdag! ♥

Min frukost idag. Massa av mina favoritsaker, nämligen vitaminer! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback