Nytvättat

Hej på er!

Hur är läget? Med mig är det sådär faktiskt... Jag har haft huvudvärk sen efter lunch och den vill inte ge efter. Jag tänkte sova om ca en timme så att jag är pigg till imorgon. Jag misstänker nämligen att min huvudvärk beror på för lite sömn. Jag gick till skolsyster idag för att få en huvudvärkstablett:
- Hej! Jag skulle gärna vilja ha en huvudvärkstablett.
- Ja men absolut. Jobbig dag?
- *med typ röst som strax börjar gråta* Jaa-aaa....
- Prov?
- Ja biologi...
- Jaså okej! Vill du ha en eller två?
- En blir nog bra *med asglad röst*
- Okej! *tar fram tabletten och ger den till mig* Här kan du ta vatten.
- Tack! *tar en plastmugg och fyller med vatten, dricker och sväljer tabletten*
Under tiden detta sker står skolsyster framför mig och väntar på att jag ska dricka upp haha(?)! ;)

Efter skolan och en extra mattelektion gick jag till stallet för en hopplektion. Jag är nöjd överlag. :) Just nu borde jag plugga fysik men jag bäddade rent i min säng istället. Jag älskar att gå och lägga mig i nytvättade lakan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback