Min allra bästa vän

Jag tror att de flesta av oss har en bästa vän, eller som i mitt fall en allra bästa vän. Det är svårt det där med vänner, att "gradera" dem efter nivåer vem som är bäst och vem som är mindre bra osv... Även om det är precis det vi gör och även om det är precis så det ska vara. För erkänn, om man tänker efter lite så finns det ju människor man passar bättre ihop med än vad man gör med andra. Sedan finns det människor man trivs bra med, men det finns oftast någon man trivs lite bättre med. Det är så relationer funkar.

Jag har ett antal bästa vänner. Det är människor som känner mig väldigt bra, på djupet. De är inte många, enbart några få, men extremt viktiga för mig i mitt liv. You guys know who you are<3

Men jag har en allra bästa vän också och hon heter Rebecca. En person som, enda från början, har klickat så extremt bra med mig. Efter två veckor med henne kändes det som vi hade känt varandra hela livet och det var första gången jag kände den känslan på riktigt.

Jag kan sitta och skriva länge om hur bra hon är, vad vi har gjort, varför jag tycker såhär osv... Men det ska jag inte göra för jag tror inte ni orkar läsa det haha! Även om det är väldigt kul! ;)

Jag ville bara tacka dig Beccis och du vet för vad. <3

Iloveyou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback