Måndag 22 april 2013

Heeeej bloggisen! 
 
Hur är läget med er? Med mig är det bra. Jag har fortfarande lite ont i halsen, men utöver det är det grymt. 
Det är måndag idag vilket innebär en nya vecka med nya händelser. Jag känner mig sjukt positiv idag. ;)
Imorgon är jag ledig och då blir det plugg och sen blir jag upphämtad av bästa Lollo som har KÖRKORT nu. Vi styr sedan mot Globen och mot självaste Justin Bieber. Hur knasigt är inte det? 
Det ska blir roligt att se honom. Mest för att se hur han är live och bara SE honom på riktigt. ;) Gissar på att jag kommer förlora ca 25% av min hörsel med alla skrikande tjejer som kommer vara där...? 
Nu ska jag leta upp en halstablett, äta lite naturgodis och bara mysa. Jag ska självklart blogga lite också! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback