Last day

Godkväll!

Jag ligger i min säng nu och ska strax sova. Jag är väldigt trött. Kvällen har enbart bestått av plugg och telefonsamtal om plugg samt en del förberedande inför saker som ska ske inom denna månad typ. Nu har jag äntligen lagt mig ner för att sova en natt. Imorgon är det måndag igen vilket innebär skola. Men faktum är att det inte känns så jobbigt. 10 veckor kvar till sommarlovet.

Middagen igår var riktigt trevlig. Det var massa nya människor vilket alltid är roligt tycker jag. :) Bra mat och bra sällskap. Efteråt mötte jag upp Micke och sen åkte vi hem till mig och sov. Vi lagade pannkakor till frukost (typ mer lunch) och sen tog vi det lugnt och gjorde ingenting. Skön sista lovdag. ;)

Sov så gott så hörs vi imorgon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback