Justin Drew Bieber

Foto: Madde (jag) | Kamera: Nikon D3100 | Redigering: Madde (jag)
 
Här ovan har ni sett lite bilder från konserten igår. Justin Biebers konsert den 23/4-2013. Jag är verkligen helt mållös. Han var så bra, så himla bra! Jag har ingen röst kvar idag men det var det värt. Att man kan sjunga så bra, ha sådan extrem kontroll över sin egen röst, vara 19 år gammal och lyckas leverera det till alla i hela Globen, DET är sjukt. Hatten av för dig Justin. 
 
I believe in you and I believe in me 
 
(Ps. Ni får jättegärna låna bilderna ifall ni vill, så länge ni länkar till min blogg och inte klipper bort texten från bilderna. Kommentera gärna om ni gör det! :) Ds.)

Kommentarer
Postat av: Cornelia :)

Haloj!Fiiiiina bilder!!!Veerkar vara en sjukt bra konsert!Jag undrar i vilket program du redigerar bilderna?:) Kram <3

2013-04-24 @ 22:42:04
Postat av: Anonym

Sjuuuukt fina bilder! Inte bara för att han är snygg haha, utan de är verkligen bra tagna. Skulle kunna vara google-bilder liksom. Du är verkligen duktig :)

Svar: Åh tack så hemskt mycket x4! :D
Madeleine Jacobsson

2013-04-26 @ 15:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback