JB

Nu är jag strax klar och börjar ladda för att Lollipop ska hämta upp mig. Det känns faktiskt ganska så konstigt att jag ska se Justin Bieber... För några år sedan var jag typ kär i killen haha! Idag är jag väl inte riktigt ett lika stort fan som jag var då, men det är klart att jag tycker om honom och hans musik; annars hade jag ju inte gått dit. ;)
Innan konserten ska vi äta på någon restaurang vid Globen tror jag... Jag ska självklart försöka uppdatera mera under dagen, men internetet vid Globen brukar vara sämst (hehe rutinerad på den asså), men I will try. Annars får ni ha en trevlig tisdag kväll så hörs vi inatt eller imorgon. :)
 
 
Jag och Lollo 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback