Friends ♥

 
Jag satt och lyssnade på låten ovan. Jag tycker den är otroligt fin, älskar texten och budskapet. Den fick mig att tänka på mina vänner. Vänner. De där personerna som finns i ens liv och som man tycker så extremt mycket om. ♥ Mina vänner är en stor del utav mitt liv. Utan dem skulle jag inte vara samma person som jag är. Till alla er som jag klassar som mina vänner; tack för att ni finns! ♥ Jag vet helt ärligt inte vad jag skulle gjort utan er. En del av er har sett mig falla ihop och sedan hjälpt mig upp igen, andra av er har fått mig att skratta tills tårarna har runnit, men det som är gemensamt är att jag har fått chansen att skapa minnen med er, minnen för livet.
Tack för att ni har gett mig den chansen. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback