Fredag, lördag, söndag

Jag ska berätta lite kort om de senaste dagarna:

Fredag:

Fredagen inledde jag med skola fram till 14.20. Efter det gick jag ner till gymmet, bytte om och cyklade i 12 minuter. Lite senare kom Love dit och vi fortsatte tillsammans. Han visade mig 5 stycken övningar (marklyft, utfall, drag med vikt, en typ armhävningar och benböj). Mycket bra övningar och Love är riktigt duktig! :) Vid 15.55 tog jag bussen till min sånglektion. Den gick bra och jag började jobba med en mysig låt. Efter sången åkte jag hem, åt lite och sen åkte jag till stallet för en hopplektion. Den gick varken bra eller dåligt, utan okej. Jag är nöjd överlag. :) Sen somnade jag klockan 23.02 av utmattning. Hehe... ;)

Lördag:

Efter nästan 12 timmars sömn gick jag upp pigg och glad. I stort sett hela dagen gick åt till att plugga fysik. Mot kvällningen åkte jag ut till min favorit ort här i Stockholm och besökte några vänner till familjen. Mysig kväll med många skratt! :)

Söndag:

Vaknade till en blå himmel och ett glas färskpressad juice. Yummie! Även denna dag har mest gått åt till fysikplugg utom vid lunchen som jag redan berättat om. Från halv 4-halv 7 har jag suttit med min extra-lärare och det var givande tror jag. ;) Det visar sig på provet imorgon. Nu ska jag strax äta middag och sedan avsluta fysikplugget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback