Alla som tycker att min uppdatering suger räcker upp handen...

Hej på er! 
 
Jag räcker upp handen just nu haha! Jag fattar inte riktigt var tiden tar vägen, men försvinner gör den i alla fall... 
Igår, vad sjutton gjorde jag igår? Jo juste hehe! Jag hade sånglektion och den gick helt okej. Jag försöker lära mig sjunga högt (vilket jag kan) men det sliter så mycket på rösten så den blir lite knas om jag gör det länge, men jag försöker öva på det. ;) 
 
Sen åt jag middag innan jag tog moppen hem till favvis. Vi tittade på "Grave Encounters" och det var faktiskt en av de absolut obehagligaste filmerna jag sett i hela mitt liv. Det var mysigt hihi! Jag lekte igelkott också. ;) Det gjorde jag alltid när jag var liten och jag fick ett infall av det igår kväll haha! 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, mer än att sova ut, fixa med lite bilder, vara ute, slagit lite golfbollar på ranchen och varit hos mina grannar på en tradition vi har. (Hehe det var typ fett mycket...) Nu ska jag fixa lite blogginlägg och sen blir det middag. Hoppas ni haft en mysig lördag 
 
Jag. Vill. Ha. Sommar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback