Vecka 38

 
Såhär ser denna vecka ut! :)
Har en del roligt inplanerat. Hade tänkt att springa idag men skippar det så att jag blir frisk nån gång. På onsdag har vi friluftsdag och vi ska orientera av alla saker (hjälp?!) :P Om jag hinner ska jag försöka åka in till stan efteråt och på kvällen blir det ridning. På torsdag ska jag gymma om jag mår bättre! :) Fredag blir en spännande dag. Jag ska sova hos Beccis och vi ska väl hitta på något roligt! Lördag ska jag kanske leka modell på hihi och då kommer jag kunna bjuda på massa fina bilder! :D
Söndag har jag inget inbokat på utom en ny gyminstruktion som jag är riktigt taggad på. Då blir det nya tag! ;) Så ser min vecka ut för tillfället. Ni hänger med va...? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback